torsdag 20 augusti 2009

Tillbaka till skolan

De här dagarna vi har varit i stugan har varit härliga!
Igår åkte vi över till Eriks stuga och på kvällen efter solnedgången badade vi i badtunnnan som står på soldäcket nere vid sjön. Det var 37 grader i vattnet, ångan steg och vi tände levande ljus på kanten. Helt tyst var det. Så himla mysigt!


Idag började jag på Matte C kursen som jag anmälde mig till för några månader sen. Vi började lugnt och hade bara upprop och genomgång idag. Har inte sett fram emot det här alls, men nu har jag ändrat mig ;) Tror faktiskt att det kommer bli riktigt intressant och kul!

Nu är vi tillbaka i Lingbo och har precis tittat på Friidrotts VM och Bolt som tagit världsrekord i 200 meter och finalen i damernas höjdhopp. Synd om Emma som blev sjua!


Nu blir det nog en kvällspromenad runt byn, det är ju så skönt ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar