måndag 20 september 2010

100920

Idag har jag har haft grupparbete med några tjejer från klassen och Elsa fick såklart vara med. Behöver jag säga att vi inte fick så mycket gjort..? ;-) Elsa trivdes iallafall som fisken i vattnet med all uppmärksamhet! Har också varit på visning nu på eftermiddagen och tittat på en fin tvåa på söder. Ska titta på en till tvåa på onsdag, får väl se om jag kanske ska vara med och buda på någon av dem.

Den här jäkla förkylningen jag åkt på vägrar ge med sig och jag är fortfarande inte helt frisk... Är inne på fjärde veckan nu. Varje gång jag blivit bättre har jag direkt blivit sjuk igen. Kanske dags för penicillin snart för nu orkar jag inte mer!

1 kommentar:

  1. Malin Malin Malin HUR är det i din skola? Ryktet säger att du trivs som laxen i Nordnorge :) I'm happy for you och jag kan glädja dig med att jag trivs precis lika bra i min skola! Lovely times!

    Puss puss gulleplutt :)

    SvaraRadera