tisdag 24 maj 2011

Sommarlovet närmar sig!

Som vanligt rusar dagarna förbi och snart är det sommarlov :-) Jag ska bara jobba 4 veckor på schema i sommar, eventuellt kanske det blir lite extrajobb också men ändå. Det var över 10 år sen jag var ledig så mycket under en sommar! Skönt men fattigt ;-)

Idag står dock jobb på Riksbyggen på schemat, har hoppat in en del på deras kontor de senaste veckorna, skönt med lite extrapengar :-) Det är ganska lugnt i skolan just nu eftersom vi bara läser en sista kurs, och den ska tentas av den 9 juni. Jag tycker att det känns rätt "lugnt" eftersom jag är van vid att läsa två kurser samtidigt, men däremot är den här kursen bara på 4 veckor. Det finns väl för och nackdelar med allt antar jag...

I lördags bjöd Sandra in till fest, och kvällen slutade lite otippat på heartbreak. Men väldigt trevligt hade vi :-) I söndags gick jag och Camilla på CIRKUS(!) med Millans brors familj. Hur mysigt som helst med sockervadd, popcorn och cirkushästar! Flashbacks från förr! Fick bara ett par dåliga bilder men måste ju visa :-)





2 kommentarer:

  1. Sommarlov och en massa tid tillsammmans med mig i solen vid poolen. ;-) Visst gumman?

    SvaraRadera