torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

I tisdags var jag och Daniela ut till Bengt i Trödje och han verkar trivas riktigt bra. Lite synd att han ska besiktas på måndag, och går han igenom så åker han samma dag. Robin ska besiktas på fredag nästa vecka och kommer samma dag, om han ockå går igenom vill säga. Spännande!

Igår började jag plocka av lite svartvinbär hemma hos Emil, han har hur mycket som helst! Jag satte mig under buskarna med en ny ljudbok, Den dubbla tystnaden av Marie Jungstedt som verkar bra. Jag fick ihop en halv hink med bär under flera timmar, det känns som ett evighetsjobb... Sen finns det en enorm buske med röda vinbär och både krusbär och rabarber som ska plockas också. Och snart ska äpplena ner! Puh... Lite senare igår kväll gick vi över till Ove och Petra och hoppade i bubbelpoolen istället. Mycket bättre!! ;-)

Nu är det snart slut på jobb för mig del, jobbar bara till onsdag nästa vecka. Sen är det tentaplugg som gäller så jag är ju inte ledig, men ska ändå bli skönt efter några veckors heltidsjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar