tisdag 18 oktober 2011

Bröllop!

Idag är det riktigt trist väder ute, nästan så att mörkret dröjer sig kvar. Så jag och Elsa tar en riktig mysmorgon här med frukost, tända ljus och nyhetsmorgon :-) Jag tänkte bege mig ut till stallet om en stund och ta en ridtur med Robin. Var även ut och red igår och han var helt otroligt fin!

Vi var ju på Jenny och Martins bröllop i helgen också, och det var såå fint! Lite segt att det var så långt att åka, 6 timmar dit på lördagen och 6 timmar hem på söndagen... Men det var väldigt roligt att få vara med :-) Fick träffa släkten och alla småttingar som man inte träffar så ofta annars. I söndags åkte vi ut till Jenny och Martins gård utanför Charlottenberg innan vi åkte hem, och där samlades hela familjen och vi hann träffa brudparet med. De öppnade alla presenter och hjälp vad mycket fint de fått! Deras gård var också så himla mysig, en gammal släktgård som Martins släkt haft i 14 generationer. Huset var jättefint och gammalt med de bredaste golvplankor jag sett! Lite avis blev jag allt ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar