onsdag 16 november 2011

Händelserika dagar

Igår var jag till sjukhuset för fortsatt utredning av mina kroniska nässelutslag som jag har. Fick en massa nya tabletter som jag ska prova och så blev jag inbokad för ljusbehandling på sjukhuset under en tid framöver. På kvällen var jag på föreningsstämma med min bostadsrättsförening eftersom jag blivit invald som ledamot i styrelsen. Det kan ju bli ett intressant uppdrag det här, många olika viljor! Träffade min granne som jag sprungit på i trappen några gånger och som har en jättefin Flat coated retriever. Jag blev ju bara såå sugen när han började prata om att kenneln fanns här i stan och att de kanske ska ha valpar snart...

Idag är det först jobb på förmiddagen och sen föreläsning hela eftermiddagen, och ikväll ska jag och Emil ut och äta med Emils mamma på Helt enkelt. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar