onsdag 20 juni 2012

Avklarat!

Fick besked igår att jag klarade sluttentan som vi skrev den 7 juni! Puh vad skönt, nu kan jag lägga det bakom mig. Har börjat sommarkursen Byggnadsteknik B också, verkar rätt intressant faktiskt. Kan nog bli bra!

Har haft några tunga dagar här nu på sista tiden, och mina tjejer har varit helt fantastiska. Det är helt sjukt hur vänner kan ställa upp för en totalt och villkorslöst. Jag hoppas att situationen löser sig till det bästa nu..

Den sista tiden har det även varit väldigt mycket fokus på lille Hugo. Han är så fin och så snäll och har allt man kan önska sig av en liten nyfödd kille. Han har haft en tuff första tid i livet men nu kan mamma och pappa bara njuta av honom. Bildregn på lillskrutten utlovas inom kort ;-)
Hugo sov sig igenom vårat besök igår


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar