torsdag 13 september 2012

Ny bil

I förrgår fick jag helt ofrivilligt åka och köpa en ny bil efter väldigt olyckliga omständigheter. Förra veckan lämnade jag bort min bil för svetsning då en plåt på undersidan skulle bytas. Efter ett par dagar fick jag ett samtal som började " - Jag har lite dåliga nyheter om din bil...." Under svetsningen hade bilen tagit eld och börjat brinna, och plötsligt var jag billös...! Hur stora är oddsen..?? Men jag är bara glad att det inte blev värre som att garaget brann upp eller att han som svetsade skadade sig. Tack o lov!

Så nu fick jag då åka och skaffa mig en ny bil, och jag måste säga att jag (hittils) är väldigt nöjd. Just nu är den hos Thomas för undersökning och diagnos och jag hoppas bara att den inte blir utdömd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar