fredag 16 november 2012

Twilight

I onsdags var jag med tjejerna i klassen och såg Breaking Dawn part 2. Den  var oväntat bra måste jag erkänna, lite spänning och överraskningar även om den är lite töntig som resten av serien ;-) Innan bion var vi på Church Street och åt middag, hälften av sällskapet hade aldrig varit där. Det var såklart lika gott som vanligt!

På dagen i onsdags var jag ute hos Robin och trimmade lite i ridhuset. Jag red på pelham vilket jag är lite skeptisk till egentligen, men det gick bra. Fina Robin... Ett av våra sista pass i ridhuset.... Om ett par veckor ska han flytta till en fodervärd i Mårdäng eftersom Daniela ska åka till Åre och jobba hela säsongen. Sååå tråkigt eftersom det inte finns något ridhus där så jag kommer inte kunna träna honom som jag gör nu. Vi får väl se vad som händer, men kanske håller jag ögonen öppna för en ny häst att träna...?

Maaaat :-D

Svettig häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar