söndag 16 juni 2013

Bananpannkaka & inget ont!

Jag har vilat från joggningen några veckor och gått sparsamt med promenader, och idag kunde jag springa 3,5 km utan att känna av benhinnorna alls. Kanske ska ta rundorna mer sällan? Vet inte riktigt vad som är rätt men vila verkar hjälpa. Håller alla tummar för att det ska försvinna så jag kan springa så mycket jag vill!

Till lunch idag testade jag att göra bananpannkakor med jordgubbar. Bra tips från Sandra, de var supergoda!! De är liksom söta i sig, så det hade nog varit gott med något syrligt till. Kanske ska testa med kesella och hallon nästa gång :)



2 kommentarer:

  1. Ser gott ut! Recept? :)

    SvaraRadera
  2. Två mosade bananer och 4 ägg till två portioner! Vispa till en slät smet och salta litegrann. Väldigt gott :)

    SvaraRadera