tisdag 7 januari 2014

2014

Inför 2014 har jag en del saker planerade som jag hoppas kunna uppnå. Jag tror att det kommer bli ett kanonår! 2013 bjöd ju också på en del roliga saker, bland annat så har vi rest lite och varit i Thailand och i Grekland, jag blev klar i skolan och fick jobb som ekonom, jag hittade min nya häst och Elsa fick sin första kull valpar.

Under 2014 kommer jag alldeles snart bli hästägare och strax därefter förhoppningsvis även husägare! I sommar fyller jag 30, stort bara det...! Jag och Emil hoppas kunna resa lite och tanken är att åka till Grekland och segla i juni och sedan åka till New York i slutet av sommaren. Förhoppningsvis kommer vi tjejer iväg på en mysig weekendresa under året också. (Man kan ju även hoppas på en lottovinst med tanke på allt detta ovan... ) Jag har ett mål att bli hälsosammare och slimma kroppen lite, förhoppningsvis med en lägre siffra på vågen som resultat.  Men min största förhoppning är att jag, min familj, mina vänner och mina djur får må bra! Det håller vi tummarna för :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar