torsdag 12 mars 2015

Long time no see

Ja nu har det varit dött här ett tag, det har varit en totalt oinspirerande period för mig så jag har inte känt någon lust att dela med mig av något helt enkelt. Men nu så, nu är den värsta perioden på jobbet över, våren är här och även en kull med små ljuvliga valpar har anlänt :) De här helt fantastiska små varelserna har Elsa tillverkat de senaste två månaderna och idag är de 13 dagar gamla. På bilderna tror jag de är 8-9 dagar. 3 små killar och 3 små tjejer. Gissa om jag kommer vara lektant den närmsta tiden...


I övrigt så är det en himla massa kul som händer just nu, både Millan & Dennis och Sara & Erik har köpt hus som de redan fått tillträde till och Sara och Erik väntar tillökning till sommaren. Verkligen stora saker och stora förändringar :) I mitt liv händer dock inte särskilt stora saker, men jag ska njuta ordentligt av att ha TID och kunna ta det lite lugnare framöver, och njuta av soooolen som just nu strålar mer än nånsin. Så härligt!
 
 
Min älskade lilla sjusovare imorse. Vad skulle jag göra utan honom, våran solstråle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar