tisdag 23 augusti 2016

Vecka 33

Nu går tiden i en rasande fart! Det är mindre än 7 veckor kvar, och herregud vad jag inte känner mig beredd! Det går för fort ;) Men nu börjar jag verkligen känna att jag längtar efter bebisen. Lika livat som vanligt är det därinne och det går inte långa stunder utan att han sparkar och far runt. Undrar när han sover egentligen??

I nästan två månader nu har jag haft väldigt mycket sammandragningar och nästan lika länge har jag haft foglossningar. Lite tråkigt för man blir väldigt begränsad i vad man klarar av att göra, bara att ta sig ur sängen eller resa sig från soffan kan vara nästan omöjligt på en dålig dag. Annars tycker jag att jag mår förvånansvärt bra! Jag känner mig ändå hyfsat pigg och glad och det är ju faktiskt inte långt kvar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar