fredag 13 november 2009

Fredag igen!

Idag blir det en ridtur med Rienzi efter jobbet. Det är så tråkigt nu när det är mörkt när man slutar. Snart är det becksvart både när man börjar jobbet och när man slutar. Jag har iallafall lite ljus som jag brukar tända på mitt kontor när det blir svart ute, blir lite mysigare då :)












Erik är ledig idag så han ska åka och hämta köksstolarna efter lunch. Så efter stallet åker vi nog ut till Bomhus och lånar "snickarverkstan" för att måla dem. Soffan och bordet står ju där också. Har fått prisförslag på runt 2.000:- för att lackera bordet så jag tror nog vi målar det själva. Känns inte som att det är så noga!

Imorgon kväll blir det hemmakväll med tjejerna, vi ska laga lite mat och titta på film. Millan är också hemma över helgen, så jag hoppas på att hon också kan. Ska bli himla mysigt, är så kul att sitta och prata om allt mellan himmel och jord en hel kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar