måndag 23 november 2009

Ny vecka

Jag har faktiskt fortfarande ont i min stackars arm, men nu håller det äntligen på att försvinna. Mådde inte alls bra i fredags, så det blev ingen Afterwork för mig. Riktigt trist :(
Under lördagen blev jag bättre men var fortfarande trött och matt, och hade riktigt ont i armen. Hade insläpp i stallet på e.m så jag och pappa åkte dit, och på kvällen åkte jag och E hem till Sandra för att fira hennes 25-års dag :) Var riktigt trevligt och vi fick en massa gott att äta.

Igår blev det en lång sovmorgon och sen åkte vi ut till Bomhus och målade färdigt köksstolarna. Bordet behöver målas ett par gånger till innan vi kan ta hem det. Sen på kvällen blev det soffläge och thaimat. Inte heeelt ovanligt hemma hos oss ;) Egentligen skulle jag jobba hela dagen igår, men slapp det som tur var :)

Ikväll ska jag försöka ta mig ut och springa en sväng, sen blir det plugg. Inte ens två veckor kvar till tenta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar