måndag 12 april 2010

Högskoleprovet

Just det, i Lördags var jag Camilla och skrev högskoleprovet. Ingen av oss var väl riktigt laddad egentligen. Självklart fick jag sitta med dunkande huvudvärk hela dagen, inga tabletter bet. Men vi fixade det iallafall, och nu är det bara att vänta på resultatet. Min känsla är väl inte så bra direkt, de räknade dessutom bort den del som kändes bäst. Typiskt!
När jag kom hem vid 16.30 var jag så slut och hade så ont i huvudet att jag somnade direkt. Vaknade igen vid nio, åt lite, och somnade igen vid elva. När jag vaknade sen igår morse hade jag fortfarande ont i huvudet.... Jag blir galen snart!!
Följde iallafall med mamma och pappa ut till stugan där vi grillade hemmagjorda hamburgare och satt och solade oss vid husväggen några timmar :-) När jag kom hem åkte jag ut till Rienzi och red en sväng upp i skogen. Var riktigt skönt, även om det inte blev så lång tur!

1 kommentar:

  1. men malin! vi är så snygga att vi inte behöver vara smarta :)

    SvaraRadera