torsdag 8 april 2010

Inte kry

Har varit lite smått krasslig någon vecka nu, börjar bli så trött på det... Konstant huvudvärk, krasslig i halsen och allmänt trött och hängig. Det går lite upp och ner, man vet aldrig riktigt hur man ska må när man slår upp ögonen på morgonen. Det är nästan så jag önskar att jag ska bli ordentligt sjuk så det går över någon gång!

Var ut till Rienzi igår, och banan har tinat och är alldeles perfekt. Så himla skönt! Har inte kunnat arbeta på galoppen på flera månader. Igår låg hon på som bara den, har nästan ont i händerna idag för hon var så stark. Och jag som brukar rida med så minimalt stöd som det bara går. Menmen... mer att träna på till nästa gång.

Ikväll ska jag till Sandra, vi tänkte ta en promenad i Hille och sen ta en fika med Millan och Anso :-)

På lördag är det dags för Högskoleprovet! Har skrivit ut lite gamla prov som jag tänkte gå igenom, men har inte alls hunnit... vi får väl se hur det går!

1 kommentar:

  1. Hej Tjejen! Precis så där låter killen´s dotter och hon var till doktorn idag och det visade sig vara halsfluss! Hon har inte varit riktig sjuk bara allmänt hängig och känt av halsen lite!
    om jag inte minns fel så hade du väl bekymmer med halsen när vi var yngre oxå?
    KRAM och KRYA på dej!

    SvaraRadera