lördag 7 augusti 2010

En olycka kommer sällan ensam...

Var ut i stallet i torsdags vilket resulterade i en mosad lilltå och feta blåmärket mitt på vaden. Kanske dags att inskaffa stålhätta? Scenariot var att Rienzi ställde sig på min fot och när jag tyckte hon skulle flytta sig så protesterade hon genom att sparka mig på benet. De är väl för charmiga ibland!

Planen för helgen var ju att åka till Stockhlm och fira Helénes 26-ås dag men jag såg allt roligt bara flyga förbi framför mig när jag haltade omkring med min lilltå igår. Som om detta inte detta vore nog så började jag nysa och hosta helt plötsligt igår kväll och inom några timmar låg jag helt däckad med feber och halsmandlar stora som tennisbollar. Hur kan det hända?!? Som att bli attackerad av världens snabbaste virus..??

Någon ville verkligen inte att jag skulle få en rolig helg......

Det här är vad jag får syssla med de närmsta dagarna....soffläge med te och honung. Filmtips någon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar