onsdag 4 augusti 2010

Semester

Imorse vaknade jag av att regnet smattrade mot rutan. Då gör det inte så mycket om man drar täcket över huvudet och drar sig till klockan elva ;-) Bland det bästa med semester är nog sovmornarna. Jag är ingen morgonmänniska!

Igår kom vi hem från Älgnäs, och jag hade såklart glömt kameran hemma. Typiskt. På kvällen var vi på bio och såg Inception. Faktiskt riktigt bra! Men det gäller att hänga med hela tiden annars tröttnar man nog rätt snabbt. Väldigt invecklad film.

Just nu har jag precis bakat det här Ekologiska lantbrödet från en mix som jag köpt på Ica Maxi. Det luktar ljuvligt och smakar nog lika gott skulle jag tro ;-)


1 kommentar:

  1. Hej! snälla rösta på min kompis sko!hon ritar typ as coola älvor! en av dem e på skon!!

    http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery

    TACK!!!

    SvaraRadera