fredag 28 januari 2011

Ojdå...

Nu var det visst dåligt uppdaterat här igen! Jag förstår inte var tiden tar vägen... Är redan inne på min andra termin på högskolan, och snart på min tredje månad i nya lägenheten.
Trots det så tycker jag inte att jag kommit så långt här hemma. Det står fortfarande flyttkartonger lite här och var i lägenheten! Vi har tapetserat i köket, men har vardagsrummet och hallen kvar. Därefter ska tavlor upp i vardagsrummet och krokar i hallen. Jag har köpt en matgrupp med 6 stolar till vardagsrummet som ska målas, och ska köpa ett köksbord och stolar till köket med. Sen ska jag upp med hyllor i köket så att jag kan få upp lite saker ur kartongerna! I badrummet ska jag sätta upp två skåp för förvaring, just nu har jag sakerna på golvet... ja så ser läget ut, mycket att göra!

Här är ett par bilder på lägenheten från häromdagen, massor kvar alltså...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar