måndag 17 januari 2011

Tentaplugg

Den senaste veckan har det varit tentaplugg för hela slanten med Hanna och Alex. Dock känner jag att inget sjunker in, jag förstår inte? Är jag verkligen så ointresserad av ekonomi?? Egentligen vet jag inte ens om det är någon idé att jag skriver tentan, men jag ska nog göra ett försök iallafall. Bättre än inget!

Eftersom tentan är imorgon så skulle vi sitta hela dagen idag, men imorse när jag vaknade ute hos Emil så fick jag ett sms av Petra att vägen inte var framkomlig för all snömodd. Omöjligt att min lilla bil skulle ta sig till stan alltså, det fick bli en pluggdag i ensamhet i Forsby istället. Eftersom jag och Petra var strandsatta där ute båda två så passade vi på att ta en promenad runt forsbyrundan med Elsa och sen blev det en fika inne hos Petra. Mellan allt plugg alltså ;-)





1 kommentar:

  1. Nu sätter jag ner foten! Jag har gått in här säkert en gång om dagen och nä, inget nytt. NU vet ju just JAG vad du gör hela tiden men det är ändå så himla mysigt o läsa och titta på dina fina bilder! Puss C

    SvaraRadera