tisdag 8 mars 2011

Hemtenta

Sitter här med en hemtenta i ledarskap som ska vara klar till på fredag... Att det ska vara så krångliga frågor!! Jag blir galen! Har suttit med den här jäkla tentan sen jag gick upp imorse men har bara kommit lite längre än halvvägs. Suck!
Elsa ligger iallafall här bredvid mig och snarkar, då känns det ju lite bättre åtminståne :-)

Har haft en konstig olustig och gnagande känsla i magen i någon vecka nu, men kan inte sätta fingret på vad det är... himla skumt. Jag kan vakna på morgonen med den där känslan och inte kunna somna om. Kan det vara skolan kanske? Stress? Jag har aldrig mått dåligt eller haft en sån här känsla förr så jag blir ju lite fundersam. Väldigt frustrerande. Hoppas den försvinner snart!




2 kommentarer:

  1. Jag gillar när du uppdaterar ofta :) puss puss C

    SvaraRadera
  2. Å titta nu, nu har jag uppdaterat igen! ;)

    SvaraRadera