torsdag 16 juni 2011

Allan Karlsson!

Den som inte läst eller lyssnat på boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som handlar om gamle Allan har verkligen missat nåt! Sjukt rolig bok som jag lyssnat på medan jag varit ute i solen idag. Lyckades bränna mig lite trots att jag smörjde in mig, inte bra eftersom dom säger att ozonskiktet är så tunnt just nu... Tydligen hade det till och med spruckit ovanför Uppsala. Läskigt!

Mina dagar är väldigt sköna just nu, är hästvakt eftersom Daniela är bortrest och imorse åkte jag och släppte ut hästarna och tog en tidtur i det fina vädret. Supermysigt. På lördag kväll till söndag ska jag dessutom vara "barnvakt" åt lilla Rut som är en liten dvärgtaxvalp! Världens finaste lilla tjej! Eller ja, nummer två såklart efter Elsapelsa ;-) Filmade henne igår när hon låg i mitt knä och snarkade, sjukt roligt. Skulle lägga upp filmen om jag bara visste hur man gjorde.... Men här är iallafall en bild på världens finaste tröttis nr 1 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar