onsdag 21 september 2011

Ännu en...

... innehållsrik vecka har passerat och jag har inte haft varken tid eller ork att blogga... Och nu minns jag inte ens allt jag gjort, haha ;-)

I lördags hade Camilla iallafall ordnat inflyttningsfest, mycket trevligt! Det blev utgång och detta resulterade i en väldigt seg söndag, men jag tog med mig Hanna till stallet en sväng mitt på dagen och på kvällen åt vi middag hos Ove och Petra som kom hem från sin bröllopsresa i lördags. Jag har haft Elsa under de två veckor de varit borta så nu är det väldigt tomt när hon inte är här :-( Men hjälp vilka härliga bilder de hade från sin resa, jag är helt galet sugen på att åka bort nu! Kanske blir det en resa till värmen över jul och nyår ändå...

Idag är det skola som vanligt, inte ens två veckor till tentan nu. Det börjar dra ihop sig! Ikväll blir det hockey, vi har bokat biljetter till Brynäsmatchen klockan sju. Det ska bli kul :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar