fredag 9 september 2011

Stugan :-)

Den här veckan har bjudit på en hel del, bland annat låg jag nerbäddad riktigt dålig med feber hela helgen och missade Ove och Petras bröllop!!! Usch vad ledsen jag är över det :-( Missade även finsittningen på nollningen i fredags men det kunde jag väl leva med... Har iallafall blivit piggare och har haft Elsa hela veckan. Snarkmaja kan verkligen konsten hålla mig vaken på nätterna men det glömmer man snabbt när hon tittar på mig med sina stora fina hundögon ;-)

Igår var jag ut till Trödje och red Robin i ridhuset. Blev mest skritt och trav för mer orkar jag inte, men det var ett riktigt bra pass! I slutet lossnade det och jag fick ett par aha-ögonblick. Mycket bra :-) Han börjar bli så fin i kroppen också, fort går det! Lite trist bara att han kommit undan med en del trams tidigare och kan bli rätt trotsig ibland, men det jobbar vi på.

Idag åker jag till stugan med mamma och pappa och deras kompisar och så Elsa såklart :-) Vi ska bara ta det lugnt och plocka svamp och fiska och ta långa promenader. Ska bli skönt, jag har knappt varit i stugan alls i år. Måste nog ta med mig skolböckerna också för den här kursen blir bara svårare och svårare så jag måste repetera lite om jag ska hänga med...

Finaste killen igår!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar