lördag 17 december 2011

En vecka kvar

Gud så skönt med helg! Nu är det bara en vecka kvar till julafton :-) Vi började dagen med god frukost med julskinka som Emil kokade och griljerade igår. Mums! Fislisa ligger och slappar här i soffan och jag sitter och läser lite bloggar... Emil har åkt för att jobba. Snart tänkte jag släpa med mig fisen på promenad, får väl se om det går att övertala henne... ;-)
Ikväll blir det julmys hos Millan, tradition sen förra året ;-) Väldigt trevligt hade vi sist och alla får ta med sig en liten julklapp. Det ska tydligen bli snö och busväder ikväll och imorgon, hoppas på mycket snö! Igår tog jag en promenad på eftermiddagen och när jag var allra längst bort hemifrån precis nör jag skulle vända så började det toksnöa! Det var så sjukt stora flingor och vräkte verkligen ner så jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem... Där fick jag för att jag önskat snö. Men jag klagar inte, bring it on!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar