torsdag 1 december 2011

Ny träningsform

Usch vilken läskig hemresa det blev från Stockholm i söndags! Vi lyckades pricka in att köra hem mitt i en snöstorm och det var slaskigt och noll sikt. Men Millan körde tappert hela vägen hem och det gick galant ändå, vi körde typ 40 km/h från Björklinge till Mehedeby...! Nu har vi åtminstone upplevt första snön för i år ;-) Vi hade iallafall en väldigt trevlig och mysig helg :-) Det enda som drog ner betyget var att jag inte mådde riktigt okej, men i övrigt hade vi det väldigt bra!
Jag har funderat ett tag på att börja med simning istället för Friskis och i måndags gick jag till Fjärran och köpte ett simkort. Har varit där ett par gånger den här veckan nu och det är riktigt skönt! Hoppas jag kan fortsätta och inte tröttnar på det :-)
Igår var det Kontaktia-dagen på Högskolan och Per Holknekt var där och föreläste. Väldigt intressant och inspirerande föreläsning som jag varmt kan rekommendera :-) Försökte få en bild med min kassa mobilkamera men ja, det gick ju som det gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar