torsdag 2 februari 2012

Dan före dan!

Imorgon är det dagt att åka och hämta hem Charlie! :-) Jag ska få hjälp med honom av en duktig hundtränare, Anna Hilding. Pratade med henne igår och fick lite tips tills vi ska ses på tisdag för första träningen. Har bland annat inhandlat en spårlina och en hel uppsjö med hundgodis. Lika bra att börja ordentligt så ökar ju chanserna att det blir bra i slutändan resonerar jag :-)

Idag ska jag börja med att åka och tvätta bilen och sen ska jag åka till stallet. Robin har flyttat upp till stora stallet så vi får väl se om jag hittar där! Måste slipa lite tills dressyrträningen på söndag också känner jag. Lite senare idag har vi seminarium i skolan och ikväll ska jag och Emil ut och äta. Det ska bli mysigt, känns som det var länge sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar