måndag 28 maj 2012

Hästvakt

I tisdags förra veckan åkte Daniela till Grekland och jag skulle vara hästvakt. Robin fick vila på tisdagen och på onsdagen när jag skulle tömköra honom så var han halt. Suck! I lördags träffade jag på hovis som gissade på att han var sömtryckt och drog ur en söm som satt dåligt till. Idag när jag longerade så tyckte jag att han var liiiite bättre även om han fortfarande är halt. Hoppas på ännu en förbättring till imorgon annars blir det en besök hos veterinären..!

Annars så har vi kört hårt med grupparbetet i ledarskap förra veckan och den här. Vi har suttit i princip varje dag och nu är vi snart klara tack och lov, imorgon är fixar vi nog det sista :) På lördag har Camilla bjudit in till Pink Party så nu är jag på jakt efter en rosa outfit. Inte det lättaste kan jag säga!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar