onsdag 30 maj 2012

Tips!


Ett tips till er som har hund är att skaffa en dogtag att sätta på halsbandet! Jag släpper aldrig Charlie lös utan halsband med namnbricka där mitt telefonnummer står. Man vet ju aldrig vad han får för sig för hyss...  Beställde en bricka från en bra och billig sida där det står att de ska vara graverade men när jag fick hem den så blev jag besviken då det bara ser ut som en tryckt text. Men nu har han haft brickan på sig varje dag i några månader och både brickan och texten har hållt otroligt bra så jag är supernöjd ändå och kan rekommendera den här sidan!

http://www.hundbrickor.com/

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Vet inte om du längre är aktiv på din blogg, men jag googlade hundbrickor.com och kom in på detta inlägg. Hoppas du kan hjälpa mig!

    För sju veckor sedan beställde jag en hundbricka från hundbrickor.com, och fick inte hem den förrän idag, även om det stod att leveranstiden skulle vara max 14 arbetsdagar. I paketet fick jag även med en lapp, som jag trodde bara var bekräftelse på min beställning och betalning, då jag redan betalat 80 kr. På lappen står dock något med 78.10 dollar, och jag är nu rädd att det på något vis är något bluff-företag som försöker lura en på pengar.

    Råkade du ut för något liknande?

    Mejlade mig gärna när du ser detta!

    Tack på förhand!

    Med vänliga hälsningar

    Emma Pettersson
    epettersson333@gmail.com

    SvaraRadera