onsdag 21 augusti 2013

Appropå hästar...

Ja appropå hästar så händer det saker! För ett par månader sedan fick jag ett tips av min tränare att hennes boxgranne pratade om att sälja sin häst. Hon har haft hästen väldigt länge och tävlat fälttävlan med den i många år, och var nu sugen på att skaffa en yngre häst istället.  Min tränare trodde att denna häst skulle passa mig perfekt och jag var där och testade den. Nu har jag ridit den några gånger i veckan i några veckor och jag är helt klart såld... Det här kommer bli bra! Planen är nu att jag ska fortsätta rida hästen i några månader innan jag tar över den. Tills dess är jag lite tyst om detta, men jag hoppas att det går i lås :-)

Min vanliga häst ;-) Robin ligger just nu ute på annons.... Tyvärr en bra bit över min budget i dagsläget. Daniela är inte helt hundra på vad hon vill i livet och när intresset och engagemanget tryter så tycker jag att hon gör helt rätt som säljer honom. Det är en fin häst som någon duktig tävlingstjej kan ha mycket kul med. Fina fina Robban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar