fredag 23 augusti 2013

Grekland

Idag står ett frisörbesök på agendan under eftermiddagen, känns skönt och lyxigt att få håret fixat. Efter det blir det middag hos familjen Widén-Lindh och därefter ett besök på Läkerolen med dem för en hockeymatch. Vet dock inte vad det är för match, så intresserad var jag haha ;-) Imorgon ska jag vara hundvakt åt valparna hela dagen och på söndag ska jag trotsa mina farhågor och åka på kryssning. Det är en konferensresa med jobbet och vi blir borta söndag till tisdag. Kanske blir trevligt ändå, den som lever får se...!

Om två veckor åker Emil och jag till Grekland för att segla en vecka med Lasse och Maria. Jag har aldrig varut ite och seglat såhär innan så det ska bli spännande! Vi ska hålla oss vid Zakynthos och öarna däromkring vad jag vet, hoppas att få se sköldpaddor och delfiner :-) Ska bli härligt med lite semester!



(Lånade bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar