tisdag 3 september 2013

Officiellt!

Från och med 1 september så är jag nu anställd som bostadsrättsekonom :-) Tre år i skolbänken lönade sig och det känns väldigt kul! De senaste dagarna har det varit mycket att pyssla med på jobbet eftersom jag flyttat in på ett nytt kontor och ska försöka lära mig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Däremot känns det superbra att jag fick ny tjänst på mitt gamla jobb eftersom jag trivs så himla bra, är verkligen glad över det. Det blir även en helt annan trygghet nu när jag ska lära mig allt nytt eftersom jag redan känner alla ekonomer som jag ska samarbeta med. Så jag är inte ett dugg nervös över allt det nya :-)

Nu är det även officiellt höst, imorse var det frost i gräset när jag släppte ut Charlie vid sju. Men jag är bara glad, jag älskar ju hösten! Nu slipper man broms och mygg när man är ute och rider ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar