måndag 14 december 2009

9 dagar till jul..

.. och snön har kommit! Förhoppningsvis för att stanna :)

I fredags åkte vi ju till Uppsala för att gå på julbord med Eriks jobb. Vi åkte med en liten liten resturangbåt, och det var minst sagt trångt! I den lilla båten tryckte de in 60 pers,en trubadur och ett litet julbord. Maten var under all kritik, inte det bästa jag ätit. Men vi hade så himla trevligt, vi satte oss verkligen med rätt personer :) Ville knappt åka hem!

I lördags var jag på bio och såg New Moon med Sara och Sandra. Vi tog en liten fika innan, var himla längesen vi tre satt och pratade som vi brukade göra förr. Var mysigt som vanligt :)
Igår tog jag med mig pappa till stallet. Vi tog in hästarna och tog ner Rienzi på banan en stund. Hon är verkligen på tårna nu när det blivit kallt och häromdagen busade och bockade hon ordentligt med mig. Riktigt kul tyckte hon :)

Ikväll ska jag åka ut till stallet igen, få se vad jag hittar på att göra den här gången. Tömköra kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar