fredag 4 december 2009

Näst sista...

...tentan avklarad! Den här gången gick det bra och jag skulle bli förvånad om jag inte får bra poäng! Men som jag våndats... usch jag hatar tentor.

Idag står julbord med jobbet på schemat! Vi jobbar halvdag och sen åker vi ut till Furuviks Brygga och äter julmat :) Efter det blir det en tur till stallet för mig, har inte hunnit dit på hela veckan. Eftersom jag fått rapport om att det är stenhårt på ridbanan så blir det nog till att ta på ett gäng reflexer och bege sig runt byn.

Imorgon ska jag och Sandra se Lars Winnerbäck i Läkerolen :) Vi såg honom live i Halmstad för några år sen, så jag tyckte det skulle vara kul att göra om det. Då var Millan med också, men hon kunde inte följa med den här gången, så himla synd . Efter spelningen tänkte vi ta en sväng ner på stan och kanske ta ett glas eller två. Ska bli kul! :)

Här är förresten de första bilderna jag hunnit lägga in från Globen. Blev himla nöjd med många, måste bara sortera dem!

'

1 kommentar:

  1. Gud sa mysigt med julbord! Jag far inte lasa sant har... Blir bara kaos i hjarnan nar man borjar tanka pa svensk julmat =O Idag beger vi oss till ett Yoga Retreat, stannar dar i 21 dagar med yoga, meditation och en massa rening av kropp och sjal! Till nyar kommer vi vara frashare an nagonsin, haha =)

    Pusss & God Jul!

    SvaraRadera