tisdag 19 januari 2010

Ännu en helg...

...har flutit förbi!

I lördags köpte jag, Sara och Carro med oss mat från Mezopotamya hem till Carro. Såå himla god mat! Sen drack vi lite gott och åkte ner till Bocken där vi fortsatte att dricka gott :) Sen vidare till Goya där vi dansade hela natten! Jag tror ärligt talat inte att vi lämnade dansgolvet en enda gång...?

Var lite seg i söndags, men pallrade mig ut på en riktig powerwalk med Sandra och Mollie. Puh vad slut jag var sen! Det blev en lååång skön dusch och sen bäddade jag ner mig i soffan med en film och inväntade min käre sambos hemkomst. Han spenderade helgen i stugan med sina kompisar, och var även han lagom trött i söndags...!

Den här veckan bjuder inte på så mycket kul förrän till helgen, då ska vi nämligen på Bröllopsmässa i Sthlm! Det är vi tärnor och bruden som åker på en liten helgtripp i jakt på klänningar :) Nu är det inte många månader kvar till Sandras bröllop!

1 kommentar:

  1. Weeee! "Tam-tam-tadaa Tam-tam-tadaaa" (brollopssangen :)) Hoppas ni far tag i riktigt fina blasor i helgen!! Bara dom inte gar i marang! Hahah Eller misstar jag mig? Ar det en fin brollopsfarg? Jag ser bara sana dar enorma fluffiga blek-oranga saker, en typisk "Brollops-komedi-klanning" dar tarnorna svar i smyg over att dom aaaldrig kommer fa ragg i dessa outfits :) Tur att ni kilar stadigt da!! ;P

    Puuuussss tarnan!

    SvaraRadera