torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Igår var vi ut till Britta och Stefan och fikade äppelpaj och tittade på bilderna de tagit i Thailand. Buhuu, nu blev min abstinens bara värre! En av bilderna var lite lustig, en dag när de kom hem till huset stog det en liten häst i trädgården. Vad tusan liksom? Tomten är inhägnad av en mur, så den måste ha passat på när grinden var öppen och knallat in för att äta lite av gräsmattan. Britta hade fotat den, såg ut som en liten åsnekorsning. Jättesöt :)

Idag har jag suttit och gäspat hela dagen. Kunde inte somna igår kväll, låg och vred och vände mig i flera timmar... så idag är jag dödstrött. Tittade på klockan sista gången vid två... Tänkte iallafall pallra mig till stallet sen och motionera Utopia. Var länge sen jag red henne nu, ska bli kul. Tack och lov har kylan släppt taget och det är "bara" tio minus!



1 kommentar:

  1. Vi har inte fatt nagon hast i varat rum.. Hoppas det blir mera sant nar vi kommer till Thailand. Hahah, hade det hant har hade vi val fatt en buffel i sangen!

    Ja, jag vantar iaf bara pa att din abstinens ska ta overhand... ;-)

    Pusss!!

    SvaraRadera