onsdag 13 januari 2010

Vill åka nuuuuu....

Idag kommer Eriks föräldrar hem från Thailand, där de spenderat den senaste månaden. Jag börjar få riktig rese-abstinens nu, det är snart ett år sen vi var där! Vid den här tiden förra året räknade vi ner dagarna till våra tre härliga veckor i Thailand, som vi då hade framför oss.
Vi har lite smått börjat planera vår nästa resa dit nu, men den blir antagligen inte förrän i slutet av året. Jag hoppas även att den blir en vecka längre än den sista, men om det är möjligt får vi se!

Lite bilder från vår resa förra året:




























Åååh vad jag längtar tillbaka nu.......

3 kommentarer:

  1. Jag vill oxå åka nu! Helst igår! :) Hur är det med dig gumman? Vad gör du idag? puss

    SvaraRadera
  2. Ahhh Malin vad fina bilder du tar!! Kom hit vettja =D Ta er en sista minuten och mot oss i Thailand! Hmpf, varfor maste alla vara hemma i ar nar vi ar har?? Eller tja, vi ar inte 'dar' ann men vi kommer vara och just nu ar vi ju anda 'har' moah!

    Pusssss & kraaaam gumsan!!

    SvaraRadera
  3. jAA, vi får ta en runda. :) Finns en bride outlet i sthlm, vad sägs om att ta turen förbi den nästa helg?

    Jag är inte pigg alls. Har feber å så. :( Uss.

    puss

    SvaraRadera