fredag 26 februari 2010

Buddy Holly!

Snön fortsätter att falla utanför fönstret, och tydligen ska det fortsätta hela helgen. Undrar om vi kommer få ett nytt -98 igen?

I onsdags åkte jag ut till Rienzi och tog ner henne på banan. Hon överraskar mig faktiskt med att vara himla mjuk och fin nu för tiden. Det var en del folk och hästar där och ett par hundar som sprang lösa. Lite ofokuserad var hon men duktig ändå :) En stackars hund höll på att stryka med när Rienzi tyckte den kom för nära. Himla tur att hon missade!

Ikväll ska jag och Erik till Läkerolen för att se Buddy Holly. Har hört att det ska vara bra så det ser jag fram emot :) Vi funderar på att gå ut och äta innan, men vet inte riktigt var?

Imorgon blir det en ridtur med en tjej från grannstallet, synd att det ska snöa hela dagen bara!

1 kommentar:

  1. Jamen fragan ar val om jag ens kommer fa komma hem!? Det kanske ar sa mycket sno nar vi kommer att dom far vanda och aka tillbaka... Det ar inte omojligt :O

    SvaraRadera