torsdag 4 februari 2010

Hmm..

Har funderat ganska mycket den senaste tiden på vad jag egentligen ska göra framöver? Har ju tänkt länge på att börja plugga, men jag har ju faktiskt ett bra fast jobb som jag trivs med, så det har ju varit ett dilemma det här. Men det känns ändå som att det är dags att ta tag i det nu om jag ska komma nånvart.

Vet inte om jag är så sugen på att plugga här i stan faktiskt, har intresserat mig mest för Uppsala Universitet och deras Ekonomikandidatprogram. Har också funderat lite på Agronom med inriktning mot ekonomi. Men så fick jag se att SLU i Uppsala också har ett Ekonomikandidatprogram fast med inriktning på miljöfrågor. Och det låter faktiskt himla intressant, så det lutar åt det just nu. Ska skriva högskoleprovet i april innan jag söker in, det ska bli kul att se om jag höjer resultatet sen sist jag gjorde det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar