söndag 4 juli 2010

Härlig vecka

Har haft en riktigt skön semestervecka som jag spenderat i både Lingbo och i Älgnäs. Har solat, badat och lekt med Anton och Elin. Det är så kul att träffa dem, synd att det inte blir oftare. De växer så fort!

De senaste dagarna har vi haft så otroligt varmt, runt 30 grader i skuggan och knappt en liten vindpust. Man har inte velat göra annat än ligga på bryggan med en bok och doppa fötterna! Och precis det har jag gjort. Har börjat läsa boken Blonde av Joyce Carol Oates som är en fiktiv berättelse om Marilyn Monroes liv. Har fastnat totalt i den här boken och kan verkligen rekommendera den. Än så länge har jag inte ens kommit halvvägs, men har suttit uppe sent varje kväll eftersom jag inte kunnat lägga ifrån mig den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar