söndag 11 juli 2010

Vimmelkantigt

Vaknade imorse med huvudvärken from hell. Menmen... bara mitt eget fel! En alvedon bet på den som tur var :-) Hade sjukt kul igår! Vi började på Saras balkong med lite rosé, sen Söderhielmska och sen Heartbreak. Var faktiskt värt lite huvudvärk ;-)

Eftersom det var en väldigt dålig idé att köra bil idag så blev det Fjärran Höjder några timmar när det var som soligast. Det var varit ganska svalt idag ändå (i jämförelse med den otroliga värmen de senaste dagarna) men nu på kvällen kommer den där tropiska värmen tillbaka. Det är så fuktigt ute, påminner om utlandet!

Jag har känt mig yr och konstig en stund nu på kvällen, undrar om det också är värmen... Det känns lite som när jag fick "låna" hostmedicin med morfin för ett par år sen och tog en lite för stor dos så jag knappt kunde stå! Inte som en fylla, mer.... vimmelkantigt på nåt vis. Läskigt är det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar