onsdag 7 juli 2010

Värme

Den senaste tiden har vädret verkligen varit helt underbart! Svensk sommar är härligt! Nu när jag jobbar den sista månaden jobbar jag bara 75% och slutar tidgare på eftermiddagarna. Inte helt dumt när vädret bjuder på detta :-)

I måndags var jag och Sara på bio och såg nya Twilight-filmen Eclipse. Tycker den var helt ok, som de andra två ungefär. Hade de släppts för 10 år sen hade jag kanske varit med entusiastisk ;-)
Igår var jag och Millan ut till Valbo och shoppade och kikade runt lite, jag tänkte handla upp mitt presentkort på Madame Nyberg. Men det blir samma sak varje gång jag åker dit... det finns så mycket fint så jag kan inte välja!

Ikväll blir det en sväng ut till stallet. Rienzi är fortfarande halt och ska promeneras. Har inte varit där på nästan två veckor så nu är det på tiden.

1 kommentar: