fredag 10 augusti 2012

Charlie

Idag är Charlie 1 år och 1 månad gammal och mitt lilla troll är nu en vuxen hund. Helt plötsligt har polletten trillat ner och matte behöver inte längre tjata hål i huvudet på honom. Han har verkligen vuxit upp på så många sätt. Den svaga punkten är fortfarande hundmöten för han blir bara SÅÅÅ OKONTROLLERAT GLAD men ja, det får vi jobba lite på ;-) Annars så har han blivit så himla duktig och lyssnar så bra och rättar sig efter rätt och fel. Vi kan dra oss lääänge på morgnarna och sen ta långfrukost innan vi går ut. När jag tar med honom till nya ställen så kollar han läget en stund sen lägger han sig vid mina fötter och somnar. Han är en sån glad och lycklig hund och vill bara att alla ska tycka om honom. Min fina fina duktiga skrutt! Han förgyller verkligen mitt liv och ger mig så himla mycket

Igår var vi ute i skogen med Carro och Diza och de hade så himla himla kul! Lekte som tokar och hoppade i leriga diken och vattenpölar, stackars Carro eftersom Diza är vit (numera brun) haha ;-)

Hmm.. varför känns det som att jag kommer få äta upp det här bara för att jag skriver ett sånt här inlägg? Haha :-)

1 kommentar:

  1. världens finaste hund, du är ju så duktig med honom!!

    SvaraRadera