måndag 20 augusti 2012

Måndag & fredag

Idag rensade jag ur hela min garderob. Puh vilket jobb. Tre fulla IKEA-kassar med kläder fick jag ihop som ska bort! Och ändå är garderoben fortfarande helt full, hur lyckas man med det? Var ut på morgonpromenad klockan tio imorse och sen dök jag in i garderoben och klockan fyra kom jag på att Ojdå, var är Charlie? Han har ju inte varit ut på sex timmar! Kikade in i vardagsrummet och där låg han och snarkade nöjd i sin korg, skrutten :-) Man glömmer hur stor han är!

I fredags sov vi över hos Sandra, jag och Millan. Så himla mysigt! Nu överväger jag att kanske flytta in där. Dom har ju ändå så mycket plats så en till person kan ju inte skada :-)






3 kommentarer:

  1. Jaa!! Du är alltid välkommen pinglan! :) puss!!

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att få vakna med den där gofisen varje morgon! Lyllos er ;-) Puss!

    SvaraRadera