fredag 10 juli 2009

Fredag

Igår var vi på grillfest hos Anna och Patrik. Riktigt god mat och trevligt sällskap var det! Träffade b.la Henrik och Annika som vi var hos på nyår, och två av Annas kompisar som var tärnor på deras bröllop i somras. En av tjejerna jobbar som pilot, lite häftigt tycker jag :) Synd bara att man skulle upp och jobba idag. Nästan alla andra hade semester, så jag kan tänka mig att det blev fest ända in på småtimmarna ;)

Igår fyllde Sara år också, Hipp hipp hurra för dig gumman :)


Imorgon bitti åker jag upp med mina föräldrar till Lingbo.
Tapeterna är inhandlade och de ska upp! Det blev jättefina randiga tapeter med gammelvit bas och ränder i rött och blått. Hoppas den inte blir för randig bara, men jag tror det ska bli bra.
Har inskaffat vita hissgardiner och ett par fina taklampor också, kommer bli finfint :)

Eftersom tapeterna blev lite randigare än jag tänkt så blir det inte det randiga tyget under diskbänken. Så nu är jag lite villrådig med vad jag ska ha för tyg? Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar