tisdag 28 juli 2009

Inte långt kvar nu!

Nu är det inte långt kvar till semester, jobbar sista veckan!
Ska bli så himla skönt!

Vi har inte så mycket planerat, förutom att vi ska åka till Norrköping och hälsa på Anders och Katarina och sen ska vi bo i stockholm några dagar. Shoppa, gå på Grönan och kanske en liten tur med Birka Paradise.

Erik gick på semester i fredags och åkte till Kreta i söndags.
Saknar honom så fruktansvärt mycket redan, nu får han komma hem igen tycker jag ;)
Jag har ju ingen att krama och pussa på här hemma!

Idag ska jag åka till stallet, var nästan en vecka sen jag var där nu. Tänkte ta en tur med Rienzi och busa lite med Elsa.
Elsa är en liten kattunge som flyttade in i stallet för några veckor sen. Hon är jätteliten, jättefluffig, jättebusig och supergosig. Hade jag inte varit ellergisk hade jag tagit med henne hem för länge sen! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar