måndag 22 november 2010

Måndag igen...

...tråkigt för många, men inte för mig denna gång ;-) Ledig från skolan måndag och tisdag, så helgen blev lite längre. Hade en väldigt mysig kväll igår med Emil som bjöd på tacos och innan dess var jag på skivstång, men det borde jag nog låtit bli... var inte alls i form för det. Trött och seg!

Idag har jag haft Elsa hela dagen, och vi har som vanligt haft fullt upp med lek i snön och en massa bus! Imorgon kommer hon igen, och jag längtar redan. Man får liksom aldrig nog av den här söta lilla köttbullen!






3 kommentarer:

  1. men titta! lilla gulliga tjocka hunden! hon är väl världens finaste! puss Camilla

    SvaraRadera
  2. ... och hennes uppfödare tycker att hon är för smal!!!!

    SvaraRadera
  3. Nej, Elsa är ju världens sötaste tjockis! ♥

    SvaraRadera