tisdag 30 november 2010

Dan före dan

Ja inte den dan men en annan viktig dag för jag får ju min lägenhet imorgon :-) Som jag väntat! Har föreläsning mellan nio och tolvoch sen får jag nyckeln klockan två, så vi får väl se om jag hinner köra lite grejor under kvällen. Skulle vara skönt att få lite gjort!

Idag känner jag mig allmänt hängig, har ingen lust eller ork med nånting alls....Var på skivstång med Maria igår och hade samma känsla då, det var inte ens roligt. Var pigg i helgen men har varit frusen och haft huvudvärk, kan det vara en förkylning som nalkas tro..? Annars hade vi det väldigt trevligt i huvudstaden och tittade på fina hästar och shoppade lite :-) Nu ekostyrningsplugg... wei!

8 kommentarer:

  1. Ja! Imorgon smäller det! Wee! Det ska bi så himla kul o släpa saker (trots att jag känner mig minst sagt snuvad på konfekten. Blev inte jag lovad ett eget rum??!) Puss C

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande att se lägenheten! Hade gärna hjälpt till i helgen om jag inte lovat att flytta till Sara och Niklas! Osis! PUSS!

    SvaraRadera
  3. Millan, klart du ska få ett eget rum... vardagsrummet får det nog bli! Där finns en soffa eller två ;)

    SvaraRadera
  4. Jaha, vardagsrummet... Jag hade tänkt köket... Där finns ju all god mat som du ska laga... O alla Polly... O allt NYMÅLAT! ;) Puss C

    SvaraRadera
  5. Åh åååh lever du bland bananlådor och krossat porslin? Har du funnit din lägenhetsvålnad? Triiivs du?? Hörde jag något om polly!?

    Du vet det där om att plugga... Mmmm du vet vad jag vill komma till, bakom windowsfönstret ligger ett worddokument som inte alls får så mycket uppmärksamhet som det förtjänar!! Zzzz..

    Pusspusss ><

    SvaraRadera
  6. Hehe ja nästan! Det är en enda röra... men jag har ställt in säng, soffor och har målat och tapetserat i röran så det går ju faktiskt att bo där iallafall :) Du måste komma och hälsa på lite!
    Nu blir det tentaplugg i två veckor, fast jag egentligen vill göra en massa annat roligt istället.... så TRÅKIGT!!! pusspuss

    SvaraRadera
  7. Och när hon skriver att HON har målat så menar hon givetvis att VI har målat... Jag känner att jag inte alls får lika mycket uppmärksamhet som jag kräver på den här bloggen... :/ Puss /C

    SvaraRadera
  8. Haha ja självklart menar jag VI,och du får såklart vilket rum du vill, soffan är flyttbar ;) Puss sruttis!!

    SvaraRadera