torsdag 25 november 2010

Stormens tid förbi?

Undrar om vi slipper mer snöstorm nu, det verkar ha lugnat ner sig äntligen! Då kanske man kan vara utomhus igen. Jag var så rastlös igår kväll och var SÅ nära att ta en promenad i ovädret... Men så började Bonde söker fru, så då fick jag en anledning att bänka mig i soffan istället ;-) Idag är det sol, fast det blåser fortfarande... men nog ska jag ge mig ut på en promenad allt!

Ikväll har jag bokat skivstång igen, hoppas Maria hinner följa med också. Mycket roligare med sällskap! Eller Camilla kanske...? Imorgon är jag ledig, och då ska jag som vanligt åka till Stockholm och gå på Stockholm Horse Show med mamma och pappa. Ska bli trevligt att strosa lite på stan en helg och titta på julskyltningen också. Lika mysigt varje år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar